مهلامهلا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

//مهلا //دوردونه ما

نی نی گل .....

1392/9/16 22:05
نویسنده : مامی زری
142 بازدید
اشتراک گذاری

 

                     

 

سلام عزیزترینم

 

الهی مامان فدات بشه

 

الان دو هفته است که من وبابا محمدت از وجود تو با خبر شدیم

 

خدا میدونه چقدرخوشحالیم و ....

 

پروردگار رو به خاطر  این هدیه الهیش شکر می کنیم

 

دیروز در تاریخ ٢/١٢/٩١ رفتم

                                              

                   

                           

 آزمایشهایی رو که دکتر داده بودو دادم

 

شنبه جوابش میاد

 

هفته دیگم میرم سونو دل تو دلم نیست آخه اولین باره تورو می بینم

 

                   niniweblog.com

 

 

 

 جواب آزمایشارو گرفتم قند عسلم 

 

خدارو شکر همه خوبن فقط یکم قندم بالاست

 

حالا برم دکتر ببینم چی میگه

 

تو غصه نخوری فدات بشم الهی

                       

 سلام دوردونه ما چهارشنبه صبح رفتیم از ساعت ٧ صبح

 

با خاله فاطمه سونو دکتر گفت هنوز ضربان قلبت شنیده نمیشه

 

زوده الان هفته ششمه باید حدودا ٨ هفته بشه

 

  عزیزدلم  امروز ١٢اسفند ٩١ رفتم ساعت ٣ دکتر دوباره

 

آزمایش وسونو داده خیلی استرس دارم

 

برای ٢٦ام نوبت سونو گرفتم الهی که بگن تو خوب خوبی توکل به خدا.....

 

 عزیزدلم امروز دوشنبه٢١اسفند

 صبح دوباره رفتم آزمایش خون

برای قند سه ساعت اونجا بودم  فردا جوابش میاد

ایشاله بگه قندم بالانیست      

                      

 

 سلام دوردونه ما الهی مامان فدات بشه
 
دیروز یعنی ٢٦/١٢/٩١ ساعت ٥ رفتیم با مامان جون سونو پیش دکتر قاسمیان
 
نمیدونی دل تو دلم نبود داشتم از استرس دغ می کردم
 
بالا خره نوبت ما شد رفتیم پیش دکتر
 
خوابیدم روی تخت ودکتر دستگاه رو گذاشت رو ی دلم و ........
 
چند ثانیه بعد صدای قلب تو توی  اتاق پخش شد ......
 
وای نمیدونی داشتم از ذوق پر در میاوردم
 
از خوشحالی گریم گرفته بود
 
عکس تورو هم بهم داد گفت نی نی تون خدارو شکر سالمه سالمه 
 
 والان ٩هفته و ٢روزشه ......
 
                                 خدارو صد هزار بار شکر

 

سلام نفس مامانی امیدوارم حالت خوب باشه زندگی ما

 

دیروز٢٦/١/٩٢ رفتم آزمایش غربالگری جوابش شنبه میاد

 

دوروز پیشم رفتم سونو پیش دکتر قاسمیان خدارو شکر همه چیزت خوب بود

 

الهی مامان فدات بشه با رژیم غذایی که از ٢٧ اسفند دکتر داده خدا رو شکر قندم پایین اومده

 

خوشحالم  عزیزم مراقب خودت باش نازنینم  راستی دکتر گفت احتمالا تو دخملی

 

                       ما از وجودت سرشار عشقیم

 

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)