مهلامهلا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

//مهلا //دوردونه ما

روزهای بارداری

1392/10/23 13:51
نویسنده : مامی زری
95 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام نفس مامانی امیدوارم حالت خوب باشه زندگی ما

 

دیروز رفتم آزمایش غربالگری جوابش شنبه میاد

 

دوروز پیشم رفتم سونو پیش دکتر قاسمیان خدارو شکر همه چیزت خوب بود

 

الهی مامان فدات بشه با رژیم غذایی که از ٢٧ اسفند دکتر داده خدا رو شکر قندم پایین اومده

 

خوشحالم  عزیزم مراقب خودت باش نازنینم  راستی دکتر گفت احتمالا تو دخملی

 

ما از وجودت سرشار عشقیم

 

 totalgifs.com babys  babys gif gif 44.gif❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤ ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

سلام عزیزدوردونه ما

 


امروز 92/2/17 اولین تکونای چوچولوی تو رو حس کردم

  شکلکهای جالب آروین شکلکهای جالب آروین     شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

 

خدارو شکر جواب آزمایش غربالگری ها خوب بود رفتم تحت نظر دکتر ابراهیمی

 

بیستو یکم دوباره باید برم آزمایش قند و سی ام

      

هم سونوی تعیین جنسیت خیلی خوشحالم


و لحظه شماری می کنم تا بریم سیسمونی ناز گلمو بخریم

 

هروز بهت دعا میخونم وامیدوارو همیشه سالم باشی

          ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

          سلام ناز دونه  من امروز چهارشنبه  ٢٥/٢/٩٢ است

 

جواب آزمایش قندم رو بعد از ظهر میگیرم وپیش دکترم میبرم

 

راستی نفسم  دیروز با مامان جون دایی عباس و خاله جون رفتیم برات  سرویس خواب 

 

 دیدیم خیلی نازن

دلمو آب کردن  تا روز دوشنبه بعد از مشخص شدن جنسیتت  بریم سفارش بدیم

مامان بلا گردونت بشه  چقدر برای تو وسیله خریدن  حس خوبی به آدم میده دلمو شاد میکنه

و لحظه لحظه  بیشتر عاشقت میشم

 

الهی در پناه خدا و اهل بیت  همیشه سالمو صالح باشی  فرزند عزیزم

  ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

پسندها (2)

نظرات (0)